خبرگزاری کار ایران

در واکنش به ادعای ابهام در برگزاری آزمون دستیاری؛

نماینده مجلس: هیچ مستندی مبنی بر وجود ابهام در برگزاری آزمون دستیاری وجود ندارد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و عدم ارائه ادله مستند و قانع کننده معترضان، آزمون دستیاری در سلامت و امنیت کامل برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، سلیمان عباسی با بیان اینکه پس از طرح مشکل در چگونگی برگزاری آزمون توسط عده ای این موضوع را مورد بررسی کرده است، اظهار داشت: وقتی از عده ای که ادعای وجود ابهام و خطای احتمالی در برگزاری آزمون را مطرح می کردند، دلایل را جویا شدیم تنها به ذکر دلایل شفاهی بسنده کردند که برای ما قانع کننده نبود و ما خواهان ارائه مستندات و ادله محکم و منطقی شدیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس یادآور شد: تنها در صورتیکه این عده می توانستند مستنداتی را ارائه کنند، کمیسیون با وزیر بهداشت موضوع را مطرح می کرد، که چون پس از گذشت مدتی هیچ تماس و پیگیری از سوی این عده صورت نگرفت، موضوع از نظر ما تمام شده است و ایرادی بر چگونگی برگزاری آزمون وارد نیست.

عباسی همچنین با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه ها در نقل مطالب امانت داری را رعایت نمی کنند ادعای برخی رسانه ها مبنی بر درخواست کمیسیون برای ابطال آزمون را رد کرد و گفت: با توجه به پایان مهلت مقرر برای اعتراض و رارائه مستنداتت ما از این عده خواستیم اگر اسنادی دارند ارائه کنند که از روز سه شنبه هیچ سندی ارائه نکرده و موضوع را پیگیری نیز نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ادعای درخواست ابطال آزمون به این سادگی ها امکان پذیر نیست و مراجع ذیصلاح بسیاری در مراحل برگزاری آزمون نظارت دارند و نمی توان به سادگی این مسئله را مطرح کرد.

عباسی با تاکید بر رعایت تمامی استانداردها و نکات امنیتی در برگزاری آزمون عنوان کرد: ما به عنوان نماینده به اندازه کافی به عده ای معترض فرصت دادیم تا ادله خود را ارائه کنند و نظر به عدم ارائه حتی یک مورد مستند در این خصوص از نظر ما آزمون در سلامت کامل برگزار شده و خطایی بر آن وارد نیست.

 آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و دوم در روز ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۴ با رقابت حدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد و کارنامه اولیه آن در روز ۳۱ اردیبهشت ماه منتشر شد. پس از انتشار کارنامه تعدادی از داوطلبان به اعلام رتبه و نمره های خود معترض بودند.

کد خبر : ۲۸۱۲۸۹