خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ایلنا با مقام مسئول در سازمان امداد و نجات صورت گرفت؛

تشریح آخرین وضعیت مصدومان و مفقودان حادثه سقوط اتوبوس به دره

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۴۰۳

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سانحه سقوط اتوبوس گردشگران عراقی به دره در جاده چالوس رگفت: 2 نفر از حادثه دیدگان روز گذشته مفقود شده بودند که با تلاش نیروهای امداد و نجات پیدا شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرتضی مرادی پور در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت  حادثه دیدگان سانحه سقوط اتوبوس گردشگران عراقی به دره در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها در این حادثه 41 نفر حادثه دیده وجود داشته است.

وی افزود: 2 نفر از حادثه دیدگان روز گذشته مفقود شده بودند که با تلاش نیروهای امداد و نجات پیدا شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: از 41 نفر حادثه دیده، 14 نفر مصدوم شده که 2 نفر از آنان توسط نیروهای امداد و نجات به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر 14 نفر مصدوم حادثه در مراکز درمانی بستری بوده و چند روزی مهمان ما هستند .

گفتنی است؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران نیز شمار کشته شدگان این حادثه را 25 نفر اعلام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز