خبرگزاری کار ایران

طی دو عملیات جداگانه؛

کشف ۲۶۰ کیلو حشیش در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۳۴۶

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۶۰ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش طی دو عملیات جداگانه از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.

 به گزارش ایلنا سردار «کامرانی صالح» افزود : ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی به نام «علی » در محمد شهر کرج مطلع شدند .

وی گفت : بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در داخل منزلش اقدامات بعدی در جهت دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح گفت: از آنجایی‌که اطلاعات اولیه در خصوص شناسایی متهم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صورت گرفته بود، ماموران عملیات ویژه پلیس استان البرز با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات مشترک با ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از محاصره مخفیگاه نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند .

در بازرسی از منزل نامبرده مقدار ۱۹۵ کیلو گرم حشیش و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و در بازرسی از خودرو متهم نیز مقدار ۶ کیلو گرم حشیش کشف وبه همراه متهم دستگیر شده جهت تشکیل پرونده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت :همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز روز گذشته از فعالیت فردی به نام «ه-ع» در امر خرید و فروش مواد مخدر در منطقه حصارک کرج مطلع شدند .

وی افزود : بنابراین بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی بعدی در خصوص شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد .

ماموران پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در آنجا با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد ۵۸ بسته حشیش به وزن تقریبی ۵۹ کیلو و ۳۰۰ گرم با لفافه کشف کردند .

سردار کامرانی صالح گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهم توقیف و به همراه وی و مواد مکشوفه  برای تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز