خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

افراد در خانواده‌های خشن با دیدگاه دموکراتیک پرورش نمی‌یابند

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۶۱۰

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم توجه به خانواده برای حقاق دموکراسی گفت: در خانواده خشن و عمودی نمی‌توان انتظار داشت که افرادی با دیدگاه دموکراتیک پرورش یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در همایش «پایداری خانواده و تعالی جامعه» که صبح امروز در دانشگاه الزهرا (س) گفت: خانواده متشکل از رکن‌هایی است که برای پایداری آن تمامی این رکن‌ها باید مدنظر قرار بگیرد، خانواده سنگ بنای جامعه محسوب می‌شود و ما ایرانیان نیز مانند بسیاری ملل دیگر نگاه متعالی برای خانواده قائل هستیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده محلی برای سکوت و آرامش است و انسجام خانواده انسجام جامعه را در پی دارد، افزود: برخی جامعه‌شناسان همچون دکتر ساروخانی معتقدند که بررسی آسیب‌های اجتماعی بدون بررسی خانواده ممکن نیست. همچنین برای احقاق دموکراسی باید به خانواده توجه کرد، زیرا در خانواده خشن و عمودی نمی‌توان انتظار داشت که افرادی با دیدگاه دموکراتیک پرورش یابند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: سیاستگذار نباید از جامعه عقب باشد و باید پیش از حرکت‌های اجتماعی و همپای نیازها و تحولات جامعه پیش برود و تسهیل‌گر عرصه خانواده باشد نه آنکه نگاهی از بالا به پایین و با تصمیماتی  در پشت درهای بسته در مورد خانواده به بازیگری بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز