خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت امنای کمیته امداد:

فاصله طبقاتی در جامعه اسلامی نباید این قدر زیاد باشد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۰۷۲

رئیس هیئت امنای کمیته امداد گفت: در جامعه اسلامی نباید فاصله طبقاتی میان اغنیاء و فقرا این قدر زیاد باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین کازرونی با بیان این که کمیته امداد دارای کارنامه درخشانی در زمینه ارایه خدمت به محرومین جامعه است گفت : تقدیر الهی موجب پیوستن بنده و سایر اعضای جدید هیئت امناء به صفوف شما امدادگران و خدمتگزاران به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شد و باید شکرگزار این توفیق الهی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت ویژه تسهیل امور محرومین و مددجویان گفت: گره‌گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین (ع) است و خدمت در کمیته امداد عبادت است.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد گفت: انتصاب اعضای هیئت امنای جدید طبق نظر مقام معظم رهبری بوده و اساسنامه و سیاست های جدید کاری در این نهاد بر اساس منویات معظم له تدوین گردیده و هدف اصلی آن تسهیل امور نیازمندان است و آنچه در کمیته امداد مورد انتظار است ارایه بهترین خدمت به مددجویان است و امروز کسی مقرب درگاه الهی خواهد بود که بتواند خدمت بیشتری به محرومین جامعه نماید و غم آنها را بزداید که این امر نیازمند همدلی و همراهی تمام امدادگران مخلص است.

کازرونی اضافه کرد : پرهیز از نگاه های سیاسی، جناحی و ... برای کارکنان این نهاد ضروری بوده و برطرف شدن نقائص و مشکلات کاری در سایه وحدت و همدلی همه ی عزیزان خدمتگزار در این نهاد الهی حاصل می شود.

وی گفت : سیاست‌های کاری خوب و سازنده ای در هیئت امنای کمیته امداد، جهت رفع فقر و محرومیت زدایی و توانمند شدن فقرا و مددجویان در حال تدوین است که با اجرای آن شاهد شکوفایی و توانمندسازی مددجویان خواهیم بود.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد گفت: در جامعه اسلامی نباید فاصله طبقاتی میان اغنیاء و فقرا این قدر زیاد باشد و کمیته امداد مسئول تنظیم اقتصاد کشور نیست ولی در جایگاه خدمت بیشتر ، آبرومندانه تر و شایسته‌تر به محرومین و اقشار آسیب پذیر قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز