خبرگزاری کار ایران

ساخت 2 هزار و 500 مرکز بهداشتی و درمانی با کمک مردم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۲۳

مشاور وزیر در امور خیرین سلامت با بیان اینکه با عنایت خدا بیش از 50 سال است که در خدمت مردم بوده و هستم افزود: پیش از انقلاب در محضر امام خمینی و پس از انقلاب نیز در محضر ایشان و دولت های گذشته بوده و سعی داشته ام تا در حد توان، مقداری از مشکلات آنها را کاهش دهم.

به گزارش ایلنا، سید رضا نیری در دومین همایش قائم مقام های روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در امور مشارکت های اجتماعی که روز گذشته در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد ضمن تشکر از وزیر بهداشت اظهار داشت: در چند سال اخیر، حدود 2 هزار و 500 مرکز بهداشتی و درمانی با کمک و همیاری مردم ساخته شده است.

نیری ادامه داد: در حال حاضر نیز پروژه های بزرگ و حساسی مانند احداث بیمارستان در زابل، بیرجند، تبریزو دیگر نقاط کشور را در دست ساخت داریم.

وی با اشاره به سوره "والعصر" قرآن کریم گفت: خدا در این سوره به زمان قسم یاد کرده است و زمان با هیچ چیزی حتی طلا قابل معاوصه نیست و خوشا به حال افرادی که در زمان عمر خود که مانند ابر بهاری به سرغت می گذرد، آثاری را به جا بگذارند که ماندگار باشد.

نیری خطاب به قائم مقام های روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در امور مشارکت های اجتماعی تصریح کرد: خوشختانه شما از نیروی جوانی و تحصیلات بهره مند هستید و همه باید تلاش کنیم تا زمان را از دست ندهیم چرا که انسان نمی تواند برای زمان های آینده پیش بینی کند.

وی با تأکید بر استفاده مفید از عمر انسان افزود: بر خلاف مادیات، عمر انسان زمانی که رفت، دیگر قابل برگشت نیست.

وی با  اشاره به مشکلات زیاد مردم در حوزه سلامت گفت: زمانی که مردم برای حل مشکلات به ما مراجعه می کنند فشار بسیار زیاد فکری و جسمی به ما وارد می شود که امیدوارم بتوانیم با یک همت جمعی و به خاطر رضای خدا، تمام تلاش خود را در راستای کاهش مشکلات مردم به کار ببندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز