خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران مطرح کرد؛

اختصاص 360 میلیارد تومان به ساخت مساجد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۴۹

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اختصاص 360 میلیارد تومان به ساخت مساجد گفت: شهرداری بنا دارد؛ با کمک مردم و علما 400 مسجد بسازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در همایش سراسری علما و ائمه جماعات مساجد تهران با بیان اینکه شهرداری به دلیل مدیریت شهری خود خدماتی را به مساجد ارائه می‌کند، گفت: سال گذشته 52 میلیارد تومان از طریق مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری به مساجد کمک شده است.

وی ادامه داد: 360 میلیارد تومان به ساخت مساجد اختصاص یافته و شهرداری بنا دارد؛ با کمک مردم و علما 400 مسجد بسازد.

صادق‌زاده تاکید کرد: من به همه درخواست‌ها نمی‌توانم، پاسخ دهم مگر اینکه اعتبارات ما 50 برابر شود. البته سال گذشته به دلیل رکود ساختمانی از اعتبارات همه بخش‌ها جز بخش امور دینی و مساجد. کاسته شد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی تاکید کرد: مسجدمحوری از برنامه‌های مهم شهرداری تهران است.

وی با اشاره به موضوع کمک به محرومان در شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر این موضوع مطرح است که کمک به افراد نیازمند از طریق ائمه جماعات باشد، البته در این بخش نیز باید از مردم کمک گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: قالیباف تاکید دارد که سرای 354 محله تهران باید در خدمت مساجد قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز