خبرگزاری کار ایران

توضیح آبفای استان تهران خبر ورود فاضلاب بیمارستانی به یکی از چاه‌های منطقه ۱۸

این چاه از منابع تامین‌کننده آب تهران نبوده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۲۸

این مراکز درمانی موظف‌اند پساب خود را از طریق نصب و راه‌اندازی سامانه‌های ویژه تصفیه فاضلاب بیمارستانی تصفیه کنند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در واکنش به خبری در خبرگزاری کار ایران (ایلنا) مبنی بر «ورود فاضلاب بیمارستانی به یکی از چاه‌های منطقه 18 تهران» اعلام کرد: این چاه از جمله چاه‌های تامین‌کننده آب آشامیدنی شهروندان تهران نبوده است و نگرانی در مورد بهداشت و سلامت آب آن منطقه بی‌مورد است.

در توضیح روابط عمومی این شرکت آمده است: برای اطمینان از سالم و بهداشتی بودن آب آشامیدنی تهران، علاوه بر وجود آزمایشگاه مرجع، 42 ایستگاه پایش کیفی آب درتهران فعالیت می‌کنند تا هرگونه نگرانی بابت ورود آلاینده‌ها به آب تهران به صفر برسد.

این شرکت در پایان اعلام کرده است: هم‌چنان که پیش هم عنوان شده است، اساسا مطابق قانون و با توجه به مسئولیت‌های محوله به شرکت آب و فاضلاب استان تهران وظیفه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بیمارستان‌ها و دیگر مراکز درمانی به عهده این شرکت نیست و این مراکز موظف‌اند پساب خود را از طریق نصب و راه‌اندازی سامانه‌های ویژه تصفیه فاضلاب بیمارستانی تصفیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز