خبرگزاری کار ایران

رئیس موسسه تبیان:

سامانه همسان‌گزینی شیوه سنتی ازدواج را دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۲۶

رئیس موسسه اطلاع‌رسانی تبیان در ارتباط با سایت همسان گزینی این موسسه اظهار کرد: این روش همان شیوه سنتی ازدواج است که از تکنولوژی روز و درفضای مجازی بهره می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طالب‌پور در مراسم رونمایی از سامانه ملی همسان گزینی اظهار کرد: این سامانه چندین محور دارد که اولین آنها خانواده است، زیرا در این سامانه همسرگزینی دخترها و پسرها به هم معرفی نمی‌شوند، بلکه مانند روش سنتی خانواده‌ها به هم معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین حرمت و امنیت اطلاعات افراد در این سامانه حفظ خواهد شد.

طالب‌پور تصریح کرد: انتخاب هوشمند براساس الگوی خوشبختی که با پارامترهای مشاوران و روانشناسان تهیه شده نیز از جمله دیگر محورهای این سامانه است.

وی با اشاره به اینکه معرفی افراد در این سامانه به یکدیگر رایگان خواهد بود، اظهار کرد: معرفان ما بدون دریافت هیچ پولی و براساس خیرخواهی در این سامانه حضور پیدا می‌کنند.

در ادامه این همایش زهره حسینی مدیر طرح ملی همسان گزینی  نیز با اشاره به اینکه این سامانه از 4 شبکه معرفان، مشاوران، راستی آزمایان و ارزیابان تهیه شده است، اظهار کرد: سعی شده است تا در این طرح شیوه‌های مختلف همسرگزینی در گذشته که دچار مشکلاتی بوده است، رفع شود.

وی ادامه داد: شبکه معرفین این سامانه شامل افرادی است که متاهل باشند، دوره جوانی را پشت سر گذاشته باشند، تجربه در امر معرفی یا مشاوره داشته باشند، دارای تحصیلات آکادمیک یا حوزی و همچنین دارای سابقه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باشند و همچنین مورد تایید ناظران یا ارزیابان سامانه نیز قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اسفند ماه سال گذشته فاز آزمایشی خود را آغاز کرد، گفت: در این مدت حدود 3 هزار معرفی صورت گرفته است و آمارهای ما نشان می دهد که به ازای هر سی معرفی یک مورد به ازدواج ختم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز