خبرگزاری کار ایران

«دبیری» جایگزین «کیخا» در سمت معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۹۳

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پس از استعفای احمد‌علی کیخا، در حکمی فرهاد دبیری را به سمت معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به  فرهاد دبیری آمده است: «نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، ‌به موجب این حکم به سمت «معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب می شوید .

حفاظت از محیط زیست اعم از چشم اندازهای طبیعی،  زیست بوم ها، گونه های زیستی و ذخائر ژنتیکی با اعمال مدیریت صحیح و  بهره‌ مندی از آخرین دستاوردهای علمی و طرح های مدیریت مناطق، تعیین، اجرا و نظارت بر ضوابط بهره برداری پایدار و گردشگری طبیعی، تکمیل اطلاعات تخصصی با استفاده از روش های نوین علمی در کنار ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از جمله اموریست که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی اصولی و مناسب با همکاری و تعامل سایر دستگاه های مرتبط به منظورتسریع در فعالیت های توسعه‌پایدار مطابق اسناد بالادستی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ بالقوه جوامع محلی و مشارکت سازمان های مردم نهاد نسبت به تحقق آن اهتمام نمائید. »

این گزارش می افزاید : فرهاد دبیری دارای دکترای حقوق بین الملل با گرایش محیط زیست از کالج ترنیتی است که پیش از این مشاور ارشد معصومه ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست بود .

فرهاد دبیری از سال 1351 بعنوان کارشناس برنامه ریزی وارزشیابی و سپس کارشناس حقوقی در سازمان حفاظت محیط زیست مشغول به کارشد و طی سه دهه گذشته در مسئولیت های مختلفی همچون  معاون دفتر شکار و صید و امور بازرسی ، قائم مقام معاونت اجرایی ، مدیری دفتر حقوقی ، سرپرست معاونت اداری و مالی ، مدیرکل دفتر حقوقی وامورمجلس و مشاور حقوقی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را عهده دار بوده است .

 همچنین تدوین قوانین و مقررات محیط زیست و حیات وحش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های مختلف وتدریس حقوقی بین الملل محیط زیست در دانشکده روابط بین الملل وزارت امورخارجه و مدیریت گروه حقوق محیط زیست  دانشگده محیط زیست و انرژِی واحد علوم و تحقیقات ارسال 81 تاکنون و پژوهش و تدوین طرح های مطالعاتی و تخصصی حوزه محیط زیست از دیگر فعالیت های آموزشی و پژوهشی دکتر فرهاد دبیری بوده است .

مشارکت در تدوین سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست برای مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت در شورای عالی محیط زیست از فعالیت های اخیر فرهاد دبیری در سازمان حفاظت محیط زیست در دولت تدبیر وامید می باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز