خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام شهیدی مطرح کرد؛

رضایت مقام معظم رهبری از دیدارهای رییس‌جمهور با خانواد‌ه‌های شهدا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد خواست معظم رهبری است و ایشان از این ملاقات‌ها ابراز رضایت داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی،  در جلسه دبیرخانه این شورای عالی با بیان این مطالب فوق افزود: بنیاد شهید در قالب طرح سپاس سالیانه 400 هزار دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان داشته است که این مهم خواست و دستور مقام معظم رهبری بوده است.

معاون رئیس جمهور گفت: در دیداری که با حضرت آقا داشتیم ایشان با تأکید بر ضرورت دیدار و ملاقات مسوولان با ایثارگران فرمودند: این حرکت مهم را تبلیغاتی کنید تا مردم با قاطعیت بدانند که ما می‌خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت باقی بماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: مقام معظم رهبری پس از برگزاری ملاقات‌ها ضمن اظهار رضایت از دیدار ریاست جمهور با خانواده‌های شهدا و جانبازان بر ادامه این دیدارها تاکید کرده و فرمودند: سلام من را به جانبازان سرافراز برسانید و از ایثارگری آنان تشکر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای غواص و خط‌شکن، از این حضور آگاهانه تقدیر کرد.

کد خبر : ۲۸۶۱۰۵