خبرگزاری کار ایران

فرقانی رییس دانشکده ارتباطات علامه شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۶۰

فرقانی رییس دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی شد.

به گزارش ایلنا، دکتر سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم تودیع دکتر محمدحسین پناهی سرپرست دانشکده ارتباطات و معارفه دکتر سید مهدی فرقانی رییس جدید این دانشکده که با حضور رئیس، معاونان دانشگاه و اعضای هیأت علمی گروه آموزشی ارتباطات در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، با بیان این مطلب، با اشاره به ضرورت تأسیس رسمی دانشکده ارتباطات اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم اجتماعی و ارتباطات و با تلاش‌های پیگیرانه آقایان دکتر پناهی و دکتر فرقانی امروز شاهد استقلال رسمی دانشکده ارتباطات هستیم.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی ساختمان دانشکده ارتباطات در محل پردیس دهکده المپیک اضافه کرد: امیدواریم که با تخلیه دانشکده روان‌شناسی و انتقال به ساختمان جدید، دانشکده ارتباطات به این محل منتقل گردد و ان‌شاء الله با داشتن استانداردهای خوب دانشکده شکل گرفته و فعالیت نماید.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های اعضای گروه آموزشی ارتباطات در طی دو سال گذشته بیان داشت: از تحولی که در فضای درونی گروه در طی دو سال گذشته شکل گرفته بسیار سپاسگزارم، و امیدوارم با رونق فعالیت‌های علمی و پژوهشی و جذب اعضای هیأت علمی جدید، انجام پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری همایش‌های علمی و بین‌المللی و ارتباط با حوزه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف شاهد شکل‌گیری و پایه گرفتن دانشکده‌ی ارتباطاتی قوی در خور شأن دانشگاه علامه طباطبائی و میراث دار مرحوم دکتر معتمدنژاد باشیم و این دانشکده بتواند نقش تاریخی خود را در این رشته و حوزه حیاتی در کشور ایفا نماید.

در ادامه این مراسم دکتر پناهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی و سرپرست سابق دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی نیز در سخنانی با تشکر از تلاش‌های رئیس دانشگاه در به ثمر رسیدن دانشکده مستقل ارتباطات اظهار داشت: لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزشمند و اثرگذار ریاست محترم دانشگاه در برپایی و راه اندازی دانشکده‌ ارتباطات تشکر و تقدیر نمایم و امیدوارم با توجه به توان بالقوه قوی این دانشکده در آینده نزدیک جایگاه ارزشمند خودش را در خانواده دانشگاه و در سطح کشور بازیابد.

دکتر پناهی دربخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت همکاری متقابل دانشکده‌های علوم اجتماعی و ارتباطات خاطرنشان کرد: با توجه به استقلال دانشکده ارتباطات و انتقال آن به پردیس مرکزی باید تمهیدات لازم برای حفظ ارتباط اندیشیده شود تا به این وسیله هر دو دانشکده در انجام رسالتشان موفق باشند. وی تصریح کرد: مطمئناً با این تمهیدات ارتباط خوبی بین دو دانشکده برای تأمین نیازهای متقابل برقرار خواهد شد.

سپس دکتر سید مهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با بیان سخنانی ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌های دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در به ثمر رسیدن و استقلال دانشکده ارتباطات اظهار داشت: لازم می‌دانم سپاس فراوان خود و همکارانم را در تحق آرزوی دیرینه خود در شکل گیری دانشکده‌ی مستقل ارتباطات که در کوتاه ترین زمان ممکن محقق گردید اعلام نمایم. وی با یادی از دکتر معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران و تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی آن مرحوم در علم ارتباطات افزود: مطمئنم که امروز روح دکتر معتمدنژاد در این جلسه حاضر و از این اتفاق بسیار شادمان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، فرقانی همچنین با توجه به انتقال دانشکده به پردیس دهکده المپیک خاطر نشان کرد: جدایی فیزیکی هرگز منجر به جدایی معنوی و عاطفی نخواهد شد و کماکان دانشکده ارتباطات اجتماعی نیازمند خدمات همکارانمان در دانشکده علوم اجتماعی است و متقابلاً نیز آمادگی هر نوع همکاری در امور مشترک را داریم.

وی با تأکید بر توان و ظرفیت بالای اعضای هیأت علمی دانشکده ارتباطات تصریح کرد: این توان را پاس خواهیم داشت و امیدواریم با همکاری همه اعضای هیأت علمی و با پیشنهادهای ارزنده بتوانیم ایده‌های مناسبی را برای ارتقاء روزافزون دانشکده شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز