خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه وزارت بهداشت با فدراسیون ورزش‌های همگانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۴۳

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فدراسیون ورزش‌های همگانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا، حسین نیک‌فرجاد، مدیرکل تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مسئول ورزش همگانی این وزارتخانه دردیداری با رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در محل این فدراسیون تفاهمنامه‌ همکاری این وزارتخانه و فدراسیون ورزش های همگانی را به امضا رساندند.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد فدراسیون ورزش‌های همگانی کلاس‌های آموزشی، مربیگری و داوری در رشته‌های مختلف زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی برای دانشجویان رشته‌های پزشکی و کارکنان این وزارتخانه در استان‌های سراسر کشور برگزار کند.

همچنین فدراسیون ورزش‌های همگانی متعهد شد، کلاس‌های بین‌المللی مدیریت ورزش همگانی را زیر نظر انجمن بین‌المللی ورزش همگانی (تافیسا) برای دانشجویان رشته‌های پزشکی و کارکنان این ارگان برگزار کند.

در این تفاهم‌نامه قید شده است که مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی دوره‌ها و کلاس‌های مربوطه را به صورت نیم بها برای دانشجویان و کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدت 6 ماه برگزار کنند و پس از طی شدن این مدت زمان، دوره‌های آموزشی به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متعهد شد که دانشجویان رشته‌های مربوط به این وزارتخانه باید طی مدت زمان تحصیل خود، حداقل در 3 رشته زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی مدرک مربیگری و داوری را اتخاذ کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز