خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۵۱

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با قبول استعفای احمد اکبری، فتح الله مضطر زاده را به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم ابلاغی فرهادی به مضطر زاده آمده است : امید وارم با فضل الهی و سعی و اهتمام در بهره برداری از همه ظرفیت های علمی و اداری و امکانات سازمان مذکور شاهد دستیابی به اهداف  و سیاست ها و تحقق برنامه های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی از جمله پیوند یافته های اموزش عالی با نیازهای حوزه کاربردی و فناوری کشور و در راستای چشم انداز توسعه علمی کشور باشیم.
 
در ادامه حکم مذکور آمده است : انتظار دارد با ابتکار و خلاقیت ،آفرینش طرح های نو در تقویت و اعتلای فضای علمی و تحقیقاتی و فناوری سازمان و فراهم سازی بستر استفاده بهینه از منابع و امکانات پژوهشی در تحقیقات هدفمند و متناسب سازی پژوهش ها با نیازهای عمومی کشور و ساماندهی اولویت های تحقیقاتی مطابق اسناد راهبردی نظام تحقیقاتی و پژوهش و فناوری کشور گام های موثری بردارید.
 
درحکم صادره وزیر علوم تاکید شده است : بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید در عرصه فناوری  با  جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران عرصه علم و فناوری، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری  و  نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمائید.
 
گفتنی است: فتح الله مضطر زاده  استاد دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشگاه گیلان،معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی،معاونت دانشگاه تربیت مدرس، ریاست پژوهشگاه مواد و انرژی، معاونت پژوهشی وزارت فرهنگ و آموزش عالی،ریاست کمیسیون صنعت شورای پژوهش های علمی کشور و  ریاست انجمن شیمی و مهندسی شیمی ایران اشاره کرد.
 
 وزیر علوم در نامه جداگانه ای از زحمات دکتر احمد اکبری در طول تصدی ریاست سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران قدردانی کرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز