خبرگزاری کار ایران

ابلاغ بخشنامه نحوه سازماندهی واحدهای دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۶۱

معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه نحوه سازماندهی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، براساس اجرای مصوبه هشتمین اجلاس هیات امنای مرکزی موضوع بازآرایی تشکیلاتی دانشگاه و تفویض اختیار صورت گرفته توسط هیات امنای استانی جهت تهیه الگوی سازمانی واحدهای دانشگاهی، معاونت برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه نمودار سازمانی واحدهای دانشگاهی را در 5 درجه جامع، بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک و مراکز آموزشی (متناظر با تشکیلات کلان دانشگاه) و همچنین چارت دانشکده های مصوب را در سه تیپ ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه؛ نمودار تشکیلاتی واحدها درصورت ضرورت باید مجددا در کمیسیون دائمی هیات امنای استان مطرح و نسبت به طراحی و تنظیم ساختار تشکیلاتی واحد دانشگاهی متناسب با الگوهای ارسالی با رعایت نکات بخشنامه ابلاغی اقدام و جهت تایید به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان ارسال شود.

چابک‌سازی از طریق بازآرائی و اصلاح ساختار تشکیلاتی و سازمانی، کاهش بروکراسی و تسریع امور، ساماندهی مشاغل غیر تخصصی، کاهش پست های مدیریتی، ایجاد رقابت منطقی و سالم برای تصدی پست های مدیریتی و ... بخشی از اهداف و سیاست های بخشنامه اصلاح ساختارهای تشکیلاتی دانشگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز