خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان افاغنه در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۱۳۲

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 تبعه افغان به جرم سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق دولت آباد، فدائیان اسلام، شوش، راه آهن، خیابان ولیعصر خبر داد.

فردی با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأمورین اعلام کرد که در زمان خروج از بانک، کیف دستی اش حاوی 16 میلیون و 500 هزار تومان به شیوه کیف قاپی سرقت شده است.

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " پس از دریافت پول و در زمان خارج شدن از شعبه بانک ، ناگهان سرنشنیان دو دستگاه موتروسیکلت طرح هوندا 125 به سمت من حمله ور شده و در یک لحظه اقدام به ربودن کیف دستی بنده کردند " .

مالباخته در خصوص تعقیب سارقین نیز به کارآگاهان گفت : " برای بازپس گیری کیف خود به سرعت سوار ماشین شده و به تعقیب سارقین پرداختم اما آنها با استفاده از شلوغی خیابان موفق به فرار از محل شدند و من تنها توانستم قسمتی از شماره پلاک یکی از موتورها را یادداشت نمایم " .

شناسایی و دستگیری متهمین

کارآگاهان با بهره گیری از همان اطلاعات ناقص ارائه شده از سوی مالباخته ، موفق به شناسایی مالک حقوقی موتورسکیلت شدند ؛ با مراجعه به محل کار مالک موتورسیکلت در خیابان 17 شهریور ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت در یک مغازه موتورسیکلت فروشی و به صورت قولنامه ای به دو افاغنه فروخته شده است .

در ادامه و با شناسایی هویت دو افاغنه بنام های "ذوالمهر" و "رجبعلی" ( متولدین 1376 ) ، هر دو نفر آنها در میدان محمدیه – باغ انگوری ( دروازه غار ) شناسایی، در مورخه94/3/2 دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

هر دو متهم صراحتا به دهها فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق دولت آباد ، فدائیان اسلام ، شوش ، راه آهن ، خیابان ولیعصر و ... اعتراف کردند ؛ در ادامه دو همدست دیگر آنها بنام رامش ( متولد 1376 ) و کامران ( متولد 1373 ) نیز در همان منطقه دروازه غار دستگیر و آنها نیز به مشارکت در دهها فقره سرقت اعتراف کردند .

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با بررسی پرونده سرقت های مشابه و همچنین اعتراف صریح متهمین به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران ، تعدادی از شکات و مالباختگان شناسایی و جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند " .

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خبر گفت : از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد ، توسط سارقین افاغنه مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند .

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز