خبرگزاری کار ایران

دنیامالی تاکید کرد:

ساختار تشکیلاتی شورا باید بازنگری شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۳۴۰

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بر ضرورت بازنگری ساختار تشکیلاتی شورا، متناسب با شرایط دوره چهارم تاکید کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: ضروری است؛ ساختار تشکیلاتی شورا مورد بازنگری قرار گرفته و متناسب با شرایط دوره چهارم الزاماتی داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع پارلمان شهری نیز بحث دیگری است؛ یعنی فضایی که در اختیار شورای شهر قرار گرفته است، واجد کاربری لازم برای پارلمان شهری نیست و من پیشنهاد دادم، این موضوع مورد مطالعه قرار گرفته و در دوره‌های بعد عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: وقتی دستگاهی همچون شهرداری را ملزم به برون‌سپاری و خصوصی‌سازی در بخش‌های مختلف می‌کنیم، خود شورا نباید مثلاً آشپزخانه و آشپز داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود تلفن‌های بلااستفاده بر روی میز اعضا گفت: چرا باید ابزاری خریداری شود که تکنولوژی آن موجود نیست.

دنیامالی همچنین با بیان اینکه به نظر می‌رسد؛ سایت شورا سایت اپوزیسیون بر علیه مدیریت شهری گفت: من تذکر دادم که سایت ما سایت اطلاع‌رسانی است و خواهش می‌کنم، اعضای هیات رئیسه برای تحقق همدلی و همزبانی به این مسئله توجه کنند.

در ادامه مرتضی طلایی خطاب به سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گفت: همانگونه که در خصوص آیین‌نامه داخلی شورا اقدام خوبی انجام دادید، انتظار است بر بحث ساختار تشکیلاتی شورا نیز ورود پیدا کرده و موضوع را بررسی کنید و تا یک ماه آینده گزارشی را به صحن شورا ارائه دهید.

وی ادامه داد: در بحث محل استقرار پارلمان شهری نیز کمیسیون شهرسازی باید ورود کرده و نتیجه مطالعات در این رابطه را تا یک ماه آینده به صحن ارائه دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز