خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد :

دستگیری قاچاقچی، هنگام مبادله ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۸۵۱

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از یک عملیات ویژه برای دستگیری یک قاچاقچی در هنگام مبادله ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در حاشیه پایتخت خبر داد

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی با اشاره به عملیات روز گذشته فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت : به دنبال انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس در جریان مبادله یک محموله بزرگ مواد مخدر توسط یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در غرب استان تهران قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در اقدامات اطلاعاتی تکمیلی مشخص شد که قرار است تا این مبادله توسط یک دستگاه پژو پارس در جاده شهریار انجام شود؛ از این چند تیم «عملیات ویژه» با تحت نظر قرار دادن نقاط خاصی از جاده کرج به شهریار، موفق شدند خودروی مذکور را حدود ساعت ۱ بعد از ظهر چهار شنبه گذشته ، در این محور و در ورودی فاز ۴ اندیشه، در حالی که  متهم اصلی قصد مبادله این محموله را از خودروی خود به یک خودروی پراید داشت، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور نامحسوس ماموران تیم عملیات ویژه،‌ ماموران موفق شدند تا هر دو متهم را در حالی که غافلگیر شده بودند، دستگیر کنند.

خانچرلی در ادامه گفت : پس از دستگیری هر دو متهم، ماموران پلیس موفق شدند مقدار ۱۰۹ کیلوگرم تریاک را که به طور ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کشفیات انجام شده در هفته گذشته نیز گفت: ماموران غرب استان تهران نیز در هفته گذشته موفق شدند طی سه عملیات جداگانه بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز