خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی و درمانی پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۸۹۹

وزیر بهداشت در سفری یک روزه به شهرستان پاکدشت از چندین مرکز بهداشتی و درمانی بازدید کرده و از نزدیک در جریان وضعیت بهداشت و درمان این منطقه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حسن قاضی‌زاده‌هاشمی به همراه استاندار تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرماندار پاکدشت، صبح امروز از چندین مرکز بهداشتی درمانی بازدید کرد.

هاشمی در سفر یک روزه به شهرستان پاکدشت با بیان اینکه گزارش و نتایج این بازدید را قرار است در اختیار رئیس جمهوری قرار دهد، گفت: این بازدید در راستای شناسایی مشکلات و رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی شهرستان پاکدشت انجام شد که در سفر رئیس جمهوری به حاشیه شهر تهران و شهرستان های استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از بیمارستان شهدا پاکدشت که قرار است به زودی افتتاح شود؛ بازدید کرد.

هاشمی سپس از بیمارستان تخصصی زعیم این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان، پزشکان، پرستاران و بیماران قرار گرفت.

وی از مرکز بهداشتی و درمانی امام رضا شهر قیام دشت نیز دیدن کرد و در جریان مشکلات فیزیکی و نیروی انسانی این مرکز قرار گرفت.

وزیر بهداشت اکنون برای جمع بندی سفر امروز و اتخاذ تصمیمات مورد نیاز با مسئولان شهرستان پاکدشت در فرمانداری این شهرستان حضور یافته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز