خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

ترخیص زنان زندانی با محکومیت مالی بدون قصد

کد خبر : ۲۸۸۹۴۳

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: ظرف 20 روز آینده تعدادی زندانیان زن با محکومیت مالی بدون قصد آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین امرودی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب یک فوریت طرح ترخیص زنان زندانی با محکومیت مالی بدون قصد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان دل‌های مردم مستعد کمک است و تعدادی خانم زندانی با محکومیت مالی بدون قصد با تائید مددکاری، ظرف 20 روز آینده آزاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای اولیه 40 تا 50 زن با چنین شرایطی وجود دارند، گفت: این افراد توسط شهرداری  و کمک‌های مردمی آزاد می‌شوند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موافق نیستیم که از اعتبارات دولتی و شهرداری در این خصوص استفاده شود، اظهار کرد: در این طرح دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این مبلغ برای خیرین و مردم شهر تهران ناچیز است.

امرودی خاطرنشان کرد: شهرداری از ابتدای ماه رمضان نسبت به آزادی زندانیان غیرعمد اقدام کرده است و به عنوان مثال در منطقه یک حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی توسط خیرین حل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز