خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌وگو با ایلنا:

ارائه آمار 5000 زن کارتن خواب، سیاه نمایی نیست/دستگاه‌های متولی به وظایفشان عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۰۳۶

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه این یک سوم کارتن خواب‌ها زن هستند، گفت: 13 دستگاه در مورد زنان کارتن خواب مسئولیت دارند که باید هرچه سریعتر به وظایف خود عمل کنند.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت زنان کارتن خواب از سوی معاونت امور زنان و خانواده گفت: ساماندهی زنان کارتن خواب متولیان خودش را دارد و انتظار ما این است که متولیان برای رفع این مشکل پا پیش بگذارند.

وی ادامه داد: معاونت امور زنان و خانواده نیز وظیفه دارد؛ در این  زمینه ایجاد حساسیت کرده و به اهمیت پرداختن به این موضوع تاکید کند و هماهنگی‌های لازم برای انجام وظیفه دستگاه‌های متولی را نیز در نظر بگیرد که گمان می‌کنم، در این زمینه به خوبی وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم.

مولاوردی افزود: 13 دستگاه همچون شهرداری و بهزیستی وظیفه دارند که به مساله زنان کارتن خواب رسیدگی کنند که در واقع همه آنها باید  برای این مساله به میدان بیایند، زیرا این انتظار که یک معاونت یا یک سازمان به تنهایی این وظیفه را برعهده بگیرد، انتظار درستی نیست و نتیجه نخواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود؛ آمار ارائه شده توسط معاونت امور زنان در مورد تعداد زنان کارتن خواب سیاه‌نمایی است، گفت: این آمار را بر اساس مستندات ارائه کرده ایم. بررسی‌ها نشان می دهد که از 15 هزار کارتن خوابی که در کشور وجود دارد، 5 هزار نفر زن هستند.

 مواد مربوط به زنان در برنامه ششم آرمان‌گرایانه نباشد

معاون رئیس جمهور در ادامه در مورد بخش‌های مربوط به زنان در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: پیش نویس‌ها در این زمینه حاضر است و اکنون در مرحله ترکیب نظرات و پیش‌نویس دستگاه‌های مختلف هستیم، تا به یک ماده یا مواد مشخص برسیم.

وی تصریح کرد: نگاه دولت بر این است؛ برنامه‌ای را ارائه دهد که مشکلات برنامه‌های قبلی را نداشته باشد و همچنین آرمانگرایانه و کلی‌گو نیز نباشد تا در طول 5 سال بتوانیم، به نتایج مشخصی در مورد آن برسیم. در واقع در تلاشیم تا برنامه نوشته شده، قابل اندازه‌گیری و سنجش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز