خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات رضایتمندی مردم را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۰۷۰

وزیر کشور در جلسه شورای برنامه ریزی امور عمومی، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی گفت: رفتار اجتماعی افراد در آینده متاثر از فضای مجازی است و رصد تغییرات اجتماعی در این حوزه می تواند برنامه ریزان را در پیشبرد امور کمک کند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در اولین جلسه شورای برنامه ریزی امور عمومی ، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت کشور افزود: وظایف دستگاه ها در حوزه اجرایی تعاملی است و مباحث با هم مرتبطند و در برنامه ریزی ها ارتباط بین بخشی باید دیده شود .

وزیر کشور گفت : با توجه به محدودیت منابع و امکانات ، تعیین اولویت ها بسیار مهم است و ضرورت دارد در برنامه ریزی ها توازن منطقه ای در همه حوزه ها دیده شود زیرا توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات و فرصتها رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت و به توسعه پایدار می انجامد .

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور وی با تاکید بر اهمیت دو موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و حفظ و صیانت از خانواده گفت: اگر بتوانیم در برنامه ریزی های خود در زمینه بهبود وضعیت سبک زندگی و صیانت از ارکان خانواده اثرگذار باشیم، به وظایف خود به درستی عمل کرده ایم .

در این جلسه فروزان مهر معاون وزیر کشور در امور هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای به تشریح اصول کلی نظامنامه شورای برنامه ریزی امور عمومی ، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی پرداخت و اعضای جلسه به اصلاح برخی از موارد آن پرداختند.

همچنین در این جلسه مقیمی معاون سیاسی و میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین هاشمی استاندار تهران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز