خبرگزاری کار ایران

عموی پزشک مقتول اردبیلی در گفت‌وگو با ایلنا:

برادرزاده‌ام برای ویزیت بیمار به منزل قاتل رفته بود

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۵۸۴

عموی پزشک مقتول اردبیلی گفت: آنچه از مراجع ذی‌صلاح به ما گفته‌اند؛ این بوده که قاتل به عنوان همراه بیمار با برادرزاده‌ام تماس گرفته و ایشان نیز به عنوان پزشک به منزل وی مراجعه کرده تا بیمار را ویزیت کند.

یحیی پیرزاده، عموی اصغر پیرزاده پزشک متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان که سه روز گذشته در استان اردبیل به قتل رسیده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح حادثه رخ داده گفت: ما هنوز در شوک حادثه به‌سر می‌بریم و آنقدر این ماجرا برایمان سنگین بوده که هنوز اطلاع دقیقی از چگونگی رخداد این حادثه نداریم.

وی افزود: آنچه از مراجع ذی‌صلاح به ما گفته‌اند؛ این بوده که قاتل به عنوان همراه بیمار با برادرزاده‌ام تماس گرفته و ایشان نیز به عنوان پزشک به منزل وی مراجعه کرده تا بیمار را ویزیت کند.

پیرزاده افزود: در منزل قاتل، برادرزاده من مورد حمله قرار گرفته و ضربات چاقو به قلب وی زده شده و توسط همان فرد به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه این جریان 15 دقیقه طول کشیده است، گفت: قاتل توسط نیروی‌انتظامی دستگیر شده است.

این عضو خانواده اصغر پیرزاده افزود: در رسانه‌ها مطالب متفاوتی در این باره منتشر شده است و مردم نیز حرف‌های متفاوتی می‌زنند که موجب آزده خاطر شدن خانواده وی شده است.

وی گفت: روز گذشته مراسم تشییع وی انجام شد و امروز مجلس ختمی برای وی در جریان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز