خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ناجا:

نتایج بازجویی‌ها از قاتل پزشک اردبیلی اعلام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۷۶۷

سخنگوی ناجا از دستگیری عامل به قتل رساندن پزشک اردبیلی در همان دقایق اولیه وقوع جنایت خبر داد و گفت: بازجویی های فنی و پلیسی از متهم دستگیر شده ادامه دارد و نتایج بازجویی ها اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در خصوص قتل دکتر پیرزاده، پزشک متخصص خون در اردبیل گفت: در زمان محدودی پس از این رخداد، قاتل توسط کارآگاهان پلیس بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم ضمن پذیرش اتهام قتل، تنشها و اختلافات شخصی وغیر مرتبط با حرفه پزشکی را دلیل وقوع این جنایت بیان کرده است؛ اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس نیز مشخص شد که وقوع قتل، کوچکترین ارتباطی با مسایل پزشکی نداشته است.

به گفته سخنگوی ناجا پس از انجام تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات  فنی و پلیسی از متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

بنا بر این گزارش ناصر عتباتی دادستان اردبیل نیز درباره آخرین وضعیت بازجویی از متهم گفت: متهم در بازداشتگاه اقدام به خودزنی کرد که با حضور به موقع مأموران این حادثه ختم به خیر شد.

وی در ادامه افزود :خبرهایی که درباره ارتباط خاص متهم با پزشک اردبیلی بر سر زبان‌ها افتاده، صحت ندارد و جزئیات پرونده پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز