خبرگزاری کار ایران

فتاح تاکید کرد:

مددجویان نباید به غیر از بیماری، دغدغه دیگری داشته باشند.

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۰۴۷

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر لزوم برخورداری عادلانه و دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی برای مددجویان تاکید کرد و افزود:این افراد نباید به غیر از بیماری، دغدغه دیگری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان بازرگانان (شهید اندرزگو) با تاکید بر ضرورت توجه به وضعیت درمان و هزینه‌های مددجویان گفت: هیچ بیماری نباید به دلیل نداشتن هزینه‌های درمانی منتظر دریافت خدمات از سوی مراکز درمانی بماند.

فتاح بر لزوم برخورداری عادلانه و دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی برای مددجویان تاکید کرد و افزود: این عزیزان نباید به غیر از بیماری، دغدغه دیگری داشته باشند.

بنا بر این گزارش، طی حکمی از سوی مهندس سید پرویز فتاح، رئیس بیمارستان بازگانان (شهید اندرزگو) کمیته امداد تغییرکرد و دکترناصر ایروانی منش جایگزین دکتر حسن انصاری شد.

در حکم ناصر ایروانی منش، بر ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، اصلاح ساختار فیزیکی و توسعه بیمارستان، تعامل و هماهنگی جهت ارتقاء بهره‌وری بیمارستان، رضایتمندی ، تکریم مراجعین و بیماران و خانواده این عزیزان تاکید شده است.

مدیرکلی بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد، معاون حمایت و خانواده کمیته امداد استان یزد در کارنامه کاری ناصر ایروانی منش قرار دارد.

همچنین از سوی سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، جعفر رحیمی به عنوان مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان این نهاد منصوب شد.

رحیمی پیش از این در سمت معاونت مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد مشغول به فعالیت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز