خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس:

جنگل کهمره سرخی ارژن فارس پاکسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۰۹۵

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: همزمان با 8 مرداد روز جنگل رمز حیات که با شعار نگذاریم بمیرد جنگل که جهان خواهد مرد نامگذاری شده، مراسم پاکسازی جنگل کهمره سرخی فارس واقع در بخش ارژن با حضور اقشار مختلف مردم،تشکلهای مردم نهاد،جمعیت هلال احمر و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمزه ولوی تصریح کرد: استان فارس با 5/12 میلیون هکتار وسعت   و 29 شهرستان، هدف بزرگ گردشگران داخلی و خارجی است و خوشبختانه با اقداماتی که در سالهای اخیر صورت گرفته زیرساختهای توسعه صنعت گردشگری در این استان فراهم شده است ، رویکرد خردمندانه این است که از توان گردشگری استان بیش از صنعت بهره ببریم اما گردشگری که مبتنی بر گردشگری آگاهانه و منتج به توسعه پایدار شود .

 وی افزود : علیرغم اینکه مردم عواقب پراکنش زباله ها در طبیعت و محیط زیست را می دانند اما متاسفانه هستند گردشگرانی که با ریختن زباله چهره طبیعت را مخدوش می کنند و امروز در برخی نقاط جاده های مواصلاتی استان چهره نا زیبایی را به خود گرفته است.

ولوی خاطر نشان کرد: با هدف تنویر افکار عمومی و پاکسازی جنگلهای ارزشمند استان فارس و ایجاد فرهنگ مشارکت در حفظ داشته هایمان مراسم پاکسازی جنگل در روز 8 مرداد ماه با حضور همه مردم ، مسئولان و دوستداران محیط زیست برگزار می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس از کلیه شهروندان و دوستداران محیط زیست استان برای شرکت در این مراسم که برای داشتن محیط زیست و جنگلی عاری از آلودگیها برگزار می شود، دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز