خبرگزاری کار ایران

شرکت 47 هزار نفراز مجموعه ناجا در حوزه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۴۳۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی صبح امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: 47 هزار نفراز مجموعه ناجا و خانواده های آنان در حوزه حفظ، مفاهیم، قرائت و تجوید قرآن کریم شرکت کرده اند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین ابو تراب بهرامی صبح امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان لرستان اظهار کرد: ما باید نعمت اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکرگزار باشیم.

وی با اشاره  به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی بر اصول کلی اقتصاد مقاومتی که در سال گذشته تصویب و ابلاغ گردید، افزود: نیروهای مسلح نیز می بایست به دولت کمک کنند و از اسراف و تبذیر دوری نمایند و این یک توصیه ساده نیست بلکه یک توصیه شرعی است.

ابوترابی بیان کرد: باید به دو امر مهم یعنی دوری از اسراف و تبذیر و امر به معروف و نهی از منکر که حضرت امام ( ره ) به آن اهتمام جدی داشته اند، توجه شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه، در کارها قصد قربت داشته باشیم و با خدا معامله کنیم، زیرا این امور جاودانه و ماندگار خواهد بود، گفت: اگر با خدا معامله کنیم، خداوند قطعا ما را یاری خواهد کرد، مثل قطره و اقیانوس که قطره در دریا ماندگار می شود و با برکت خواهد بود و امنیتی که رضای خدا در آن باشد، پایدار اس

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ارزیابی امنیت در لرستان، مطرح کرد: ضمن تقدیر از فرمانده و مجموعه انتظامی استان ، با حضور سردار "محمد قنبری " کارهای مهمی در استان انجام شده است ، ایشان مسلط به امور هستند و امنیت خیلی خوبی در استان وجود دارد ، کسب مقام برتر فرماندهی انتظامی استان در بحث امنیت و احساس امنیت در سطح کشور بیانگر این مطلب می باشد.

بهرامی در پایان ضمن بازدید از مرکز پایش تصویری الغدیر استان لرستان، به شرکت 47 هزار نفری مجموعه ناجا و خانواده های آنان در حوزه حفظ، مفاهیم، قرائت و تجوید قرآن اشاره کرد و افزود: در سال جاری 6 هزار جلسه قرآنی در سطح کشور در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن داشته ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز