خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت ؛

ایازی به عنوان رئیس ستاد مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۴۵۰

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر سیدمحمد هادی ایازی را به عنوان رئیس ستاد مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا متن این حکم به شرح زیر است :

جناب آقای دکتر سید محمد هادی ایازی

قائم مقام محترم در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت کشور

با سلام

        مؤلفه های اجتماعی سلامت مهمترین عامل مؤثر بر بیماریها و ناخوشی های مردم بویژه جوامع شهری است. با الهام از آموزه های دین مبین اسلام و با استفاده از تجارب موفق ملی و جهانی، مشارکت مؤثر مردم، همکاری های بین بخشی و توجه به سلامت در همه سیاست ها، می بایست به صورت جدی در برنامه های جاری و بلند مدت نظام سلامت مد نظر قرار گیرد.

با توجه به تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه های مختلف اجرایی، به ویژه در برنامه های مشترک با نهادهای مدنی و مدیریت شهری و با حفظ مسئولیت های فعلی، به عنوان رئیس ستاد مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت  منصوب می شوید ، تا با دعوت از صاحب نظران و اعضای حقوقی و استفاده از ظرفیت های موجود نظام سلامت و بهره گیری از بخش های مختلف از جمله  وزارت کشور و استانداری ها، شهرداری ها و بخش های تأثیرگذار در توسعه و مدیریت شهری و بکارگیری کارشناسان مرتبط در زمینه مؤلفه های اجتماعی سلامت، برنامه­ریزی و اقدامات همه جانبه را برای کاهش نابرابری های سلامت با تأکید بر مؤلفه های اجتماعی تأثیرگذار، سامان دهی نمایید. بدیهی است در این مأموریت خطیر معاونان، رؤسای محترم دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی و همه ارکان وزارت متبوع، جنابعالی را یاری خواهند نمود. توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز