خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری اعلام شد؛

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 27 شهریور/ درخواست عفو سه معلم زندانی از رئیس قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۶۵۸

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 27 شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی ناصری زنجانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که صبح امروز در ساختمان شهید رجایی آموزش و پرورش برگزار شد، درباره وضعیت سه معلم زندانی گفت: ما از رئیس  قوه‌قضاییه برای این معلمان درخواست عفو کرده‌ایم و از سازمان زندانها پیگیر این موضوع هستیم. همچنین از طریق  قوه قضاییه می‌بایست، مسئله عفو به مقام معظم رهبری اعلام شود؛ حال اینکه نتیجه چه باشد، تصمیمش با ما نیست.

وی افزود: در حال حاضر سه تن از همکاران ما در زندان هستند که البته برای آنها در سالهای 88 و 89 حکم محکومیت صادر شده، اما متاسفانه اجرای حکم در مقطع زمانی خوبی اجرا نشد.

از برخورد ناملایم با معلمان اظهار تاسف می‌کنیم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره تجمع معلمان مقابل مجلس که سی و یکم تیرماه صورت گرفت و در پی آن تعدادی از معلمان دستگیر شدند؛ گفت: در ابتدا باید بگویم که تمامی معلمانی که در تجمع سی و یکم تیرماه دستگیر شدند آزاد شده‌اند و اگر برخورد خشن و ناملایمی در رابطه با فرهنگیان در این روز صورت گرفته، اظهار تاسف می‌کنیم و‌ آن را قبول نداریم و محکوم می‌کنیم.

ناصری زنجانی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی براینکه چرا جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق این وزارتخانه اعلام نمی‌شود و ما باید از طریق مجلس متوجه شویم که این آزمون در چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: در جلسه‌ای که دو روز گذشته با مجلس داشتیم، به آنها گزارشی در خصوص آزمون استخدامی دادیم، اما تفاوت ما با مجلسی‌ها این است که ما در آموزش و پرورش به گونه‌ای عمل می‌کنیم که تا زمانی که جزئیات مشخص نشود، چیزی را اعلام عمومی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: هنوز جزئیاتی از آزمون استخدامی باقی مانده و سازمان مدیریت باید در ارتباط با این آزمون جزئیات را مانند شرایط سنی،‌ سابقه کاری و ... به ما اعلام کند تا ما پس از آن اعلام رسمی کنیم.

ناصری زنجانی با بیان اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 27 شهریور ماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: اطلاعیه آزمون حداکثر یک تا دو روز آینده منتشر می‌شود.

وی افزود: از مدتها قبل استانها نیاز خود به نیروی جدید را به آموزش و پرورش اعلام کردند و مرکز نیروی انساسی آموزش و پرورش متولی این است که سهمیه نهایی استانها را تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز