خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد:

پاتک شبانه پلیس به اراذل و اوباش/ ۱۵۳ نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۷۲۶

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح امروز از عملیاتی برای دستگیری ۱۵۳ تن از مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی رضا لطفی ضمن اشاره به دستگیری 153 تن از ارازل و اوباش و مخلان نظم عمومی در طی شب گذشته گفت: پلیس امنیت عمومی شب گذشته با اجرای ۵۳ عملیات این متهمان را بازداشت کردند.

وی افزود: بنابر دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر پیگیری مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با مخلان نظم عمومی و همچنین اراذل اوباش، تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شب گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق‌های این متهمان موفق شدند  طی اجرای 53 مرحله عملیات، ۱۵۳ متهم را بازداشت کردند.

سرهنگ لطفی با اشاره به اینکه این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، چهارمین مرحله از این سری عملیات‌هاست، افزود: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس، افزود: اجرای این گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد کرد. و به همین منظور شهروندان می‌توانند؛ از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیک ترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، اخبار و اطلاعات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز