خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس:

قانون جامعی در زمینه مواد مخدر باید تصویب شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۲۳۷

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر گفت: کمیسیون های مختلف مجلس باید دست در دست یکدیگر داده تا قانونی جامع در مبارزه با اعتیاد تصویب کنند.

 به گزارش ایلنا از ستاد مبارزه با موادمخدر، رحیم زارع افزود: این قانون باید به شیوه ای باشد که بار مالی زیادی نیز به همراه نداشته باشد و بتواند نقشی بسیار موثر در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم تشدید مجازات ها در زمینه مواد مخدر تاکید کرد: مجازات جرائم مربوط به مواد مخدر باید تشدید شود تا قضات حکم محکمتری برای قاچاقچیان و سردسته باندها و مواد فروشان دهند.

زارع گفت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر رویکرد جدیدی در کشور است و در صورت اجرای صحیح و استمرار آن می توان نسبت به کاهش اعتیاد و خشکاندن ریشه های آن به میزان قابل توجهی امیدوار بود.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده در کشور هر اقدامی که مردمی انجام شود، سریع تر و پایدارتر به نتیجه می رسد، گفت: مبارزه با مواد مخدر و فساد هم به همین صورت است البته باید زیرساخت های این مبارزه مردمی فراهم شود و راهکارها به صورت عملی اجرایی شود.

این نماینده مجلس به اقدامات موثر نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در کنار اقدامات سلبی این نهادها، فعالیت اجتماعی و فرهنگی جهت پیشگیری و مبارزه با اعتیاد ضرورت دارد و نمی توان در امر مبارزه با این پدیده شوم تنها به فعالیت یک یا چند سازمان بسنده کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز