خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

مسدود شدن برخی مرزها به دستور شورای عالی امنیت بوده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۷۳۷

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان لینکه مسدود شدن برخی از مرزهای ورودی و خروجی موقتی است، اظهار کرد:این مساله از سوی شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری، در حاشیه همایش سراسری مدیران تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران در ارتباط با مسدود شدن برخی از مرزهای ورودی و خروجی کشور، گفت: مسدود شدن مرزها موقتی است و از سوی شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده است که ما بر اساس وظیفه آن را انجام می‌دهیم و علت آن باید از خود شورای عالی امنیت سوال شود. شاید اتفاقات غرب کشور و مسائلی که در کشور ترکیه رخ داد یکی از این دلایل باشد در هر صورت شورای عالی امنیت در این باره تصمیم گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ، در تشریح عملکرد قرارگاه جهادی تربیتی اظهار کرد:  یکی از اقدامات اولویت‌دار ما بحث قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در ناجا بود.

وی افزود: هدف از ایجاد این قرارگاه ارتقا دانش، مهارت و توانمندی کارشناسان برای انجام ماموریت‌ها و اهدافی است که آن را دنبال می‌کنیم که یکی از این  اهداف، استفاده از روش‌های نوین آموزشی، افزایش سطح یادگیری، به روز رسانی دانش و مهارت فردی و سازمانی کارکنان و فرماندهان ناجاست.

وی در بحث وضعیت تیراندازی نیروهای ناجا گفت: هرچند که  این وضعیت قابل قبول است، اما باید ارتقا پیدا کرده  و حتما تحولی در بحث تیراندازی ایجاد شود که با برنامه‌ریزی برای استفاده از مربیان خوب و استمرار بر آموزش این مهمع ارتقا پیدا می‌کند.

وی همچنین درباره وضعیت آمادگی جسمانی مامورین انتظامی خاطرنشان کرد: تندرستی و سلامت جسمانی، اولویت نیروی انتظامی است. ورزش همگانی در سطح نیروی انتظامی ابلاغ شده است که نتیجه آن تندرستی و تناسب اندام  در نیروی انتظامی است.

اشتری تاکید کرد: تاکیداتی نیز از سوی معاونت آموزش و بهداری ناجا شده و لازم است اگر توصیه‌ای در این زمینه دارند بیان کنند.

فرمانده انتظامی ناجا درباره تذکراتی که از سوی نیروی انتظامی با بلندگو به رانندگان داده می‌شود، گفت: استانداردسازی رفتاری در نیروی انتظامی از سال‌های قبل آغاز شده و گام‌های خوبی نیز در این زمینه برداشته شده است.

وی تاکید کرد: تمامی ماموران ما باید با کسانی که به آنها مراجعه می‌کنند رفتار شایسته داشته باشند؛ همچنین ما به دنبال رفع اشکالات نیز هستیم و اگر نمونه‌هایی وجود داشته باشد،تذکرات لازم داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز