خبرگزاری کار ایران

جزینی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

نارضایتی از عملکرد وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم در حوزه پیشگیری از اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۳۱۵

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از روند پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی اظهار نارضایتی کرد.

علیرضا جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره همکاری نهادهای ذیربط در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر بر اساس محورهای پیشگیری، درمان، مقابله، کاهش آسیب، صیانت اجتماعی، اشتغالزایی و توانمندسازی است که بر اساس این سیاست‌ها هر کدام از سازمان‌ها وظایف خاص خود را دارند.

وی با اشاره به وظیفه وزارت تعاون در بحث اشتغال و توانمندسازی اظهار کرد: این وزارتخانه نقش خود را از طریق سازمان‌های بهزیستی و آموزش فنی‌وحرفه‌ای ایفا می‌کند.

به گفته قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر موضوع بهداشت و درمان معتادان نیز در وزارت بهداشت مطرح است.

جزینی با انتقاد از اینکه برخی از سازمان‌های مربوطه وظایف خود را به‌طور کامل انجام نمی‌دهند، عنوان کرد: ما در این زمینه 2 کار انجام می‌دهیم یکی آنکه به سازمان مربوطه کتبا تذکر می‌دهیم و دیگر آنکه در جلسات ستاد این مسائل را مطرح می‌کنیم.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اهمیت دنبال کردن بحث پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی تصریح کرد: آموزش و پرورش و وزارت علوم باید به مباحث پیشگیری از اعتیاد توجه کنند، اما متاسفانه از روند مربوط به پیشگیری در این دستگاه‌ها راضی نیستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز