خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مجوزی برای استخدام در تهران داده نشده است/اعلام سهم "معلمان متوسطه" در آزمون استخدامی

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۳۵۷

در حالی که به گفته مدیرکل آموزش و پرورش تهران، این شهر 4200 نیروی انسانی کم دارد، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اعلام کرد که تاکنون مجوزی برای استخدام در تهران داده نشده است.

علی زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره گفت: با توجه به نیازسنجی که در آموزش و پرورش انجام شده، بخشی از سهمیه 5 هزار نفری که قرار است؛ از طریق آزمون استخدام شوند، به دوره متوسطه تعلق گرفته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اضافه کرد: پیش بینی ما این است که بین 1500 تا 1800 نفر در دوره متوسطه جذب شوند.

زرافشان در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود معلم مرد در تهران، آیا مجوزی برای استخدام در تهران داده شده یا خیر، گفت: فعلا برای استخدام در تهران مجوزی داده نشده است؛ ولی مدیر کل شهر تهران با توجه به کمبود نیروی مرد و محدودیت‌‌هایی که در جذب آن دارند، به دنبال این هستند که سهمیه ای دریافت کنند.

در همین رابطه مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا با تایید این موضوع گفت: هنوز دستورالعمل یا مجوزی برای جذب نیرو برای شهر تهران داده نشده است.

گفتنی است؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیش از این در گفت‌وگویی ضمن اشاره به کمبود 4200 نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی پیش رو گفته بود که با مکانیزم‌هایی، نیروی انسانی واجد شرایط را به کلاس درس خواهیم آورد. این اقدام تحت ضوابطی است که استخدام تلقی نمی‌شود و رابطه استخدامی ایجاد نمی‌کند که در حال بررسی ضوابط این امر هستیم و پس از تایید، آن را اعلام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز