خبرگزاری کار ایران

راه اندازی ٢٠٠٠ تخت ویژه تا پایان سال در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۵۸۹

وزیر بهداشت که با هدف بازدید از پروژه ها و مراکز بهداشتی درمانی و چگونگی اجرای برنامه پزشک خانواده به استان مازندران سفر کرده است در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی و در جمع خبرنگاران از بهره برداری بیمارستان آمل ظرف سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی ضمن اعلام این خبر همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر چگونگی نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد ، گفت : نظام پرداخت در وزارت بهداشت بعد از 30 سال تغییر می کند.

وی گفت: طبیعی است که هیچ اقدام جدیدی نیست که به طور کامل و بی نقص اجرا شود و همه مسئولان این حوزه موظفند که اشکالات این طرح را بررسی و بازنگری کنند.

وی یادآور شد: طرحی که به عنوان نظام نوین پرداخت مبتنی بر عملکرد برای گروههای پرستاری و پزشکان ابلاغ شده است در سال جاری دو یا سه بار تغییر کرده است .

هاشمی گفت: معتقدیم این طرح به عدالت نزدیک تر است و هر کس که کار بیشتری کند دریافتی بیشتری دارد.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد در خصوص طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد با بازنگریها و اصلاحات انجام شده تا اواسط یا اواخر امسال به نقطه مطلوب برسیم.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت گفت: با اجرای این طرح بیش از 10 میلیون نفر بیمه شدند و دسترسی به پزشکان، ماماها و دارو با گذشته قابل مقایسه نیست و البته این به معنای این نیست که مشکلی در اجرای این طرح نداشته ایم و زیر ساختهای لازم مشکل دارند.

هاشمی با اشاره به حمایت دولت از اجرای طرح تحول سلامت ،در خصوص استمرار طرح تحول سلامت تصریح کرد: امیدوار هستیم با همراهی خوب دولت همانطور که برای آب و گاز به مردم سوبسید داده می شود ، در زمینه هزینه سلامت مردم نیز این اتفاق بیفتد.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد اعتبارات لازم برای استمرار طرح تحول سلامت در قالب برنامه بودجه سال 95 و نیز برنامه ششم توسعه تخصیص یافته و این برنامه با قوت ادامه یابد.

 هاشمی در ادامه به برنامه های آینده وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت : 2000 تخت ویژه تا پایان سال در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد . توجه به اورژانس بیمارستانی و گسترش بلوکهای زایمانی و نیز توجه به بهداشت محیط و نظارتهای جدی بر مراکز توزیع غذا از مهمترین برنامه های پیش روی حوزه بهداشت و درمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز