خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا:

انجام و فرجام ماموریت‌های پلیسی بدون همکاری اصحاب رسانه امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۱۱۴

معاون اجتماعی ناجا گفت: در نیروی انتظامی بر این باوریم که انجام و فرجام ماموریت‌هایمان بدون همراهی، همنوائی و همکاری و همسویی ارباب جراید و اصحاب رسانه با دشواری انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "منتظرالمهدی" در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی و روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهارداشت: عالم ژورنالیستی و اساساً عالم رسانه ای، دنیای حساس، مهم و ظریفی است و خبرنگاران این عرصه به عنوان دیده بانان جامعه، جزء اثرگذار ترین اقشار کشورند، بر همگان واضح و مبرهن است که رسانه ها سهم مهمی در شکل دهی افکار عمومی و همچنین اثرات ژرف و ماندگاری بر نخبگان و فرهیختگان دارند و نقش بی بدیلشان در دیپلماسی عمومی، امنیتی، دفاعی و حتی پلیسی قابل توجه است.

وی افزود: ما در نیروی انتظامی نیز بر این باوریم که انجام و فرجام ماموریت هایمان بدون همراهی، همنوائی و همکاری و همسویی ارباب جراید و اصحاب رسانه، با دشواری انجام می گردد.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: امنیت، گمشده ایست که در این اعصار همگان به دنبال آن هستند و پیش نیاز همه اتفاقات مهم زندگی است و از منظر درونی و بیرونی و عینی و آفاقی مورد توجه است؛ از منظر درون یا همان احساس امنیت روانی که از قضا جزء مهمترین وظایف رسانه ها است و امنیت عمومی و اجتماعی نیز با همکاری همگان توسط پلیس انجام پذیر می باشد.

سردار منتظر المهدی خاطر نشان کرد: تقارن روز خبرنگار با اختتامیه آئین جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی اتفاق میمون و خرسندی است، این جشنواره در طی ماههای گذشته در تمامی استان ها انجام و در اصل امروز، جشنواره جشنواره ها می باشد، اهداف مهم این جشنواره، توسعه و استاندارد سازی الگوهای اطلاع رسانی و شفاف سازی مبتنی بر رسالت رسانه ای و در پرتو اخلاق حرفه ای انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: داوران این بخش از جشنواره، با رصد سالیانه اخبار و گزارشات و گفتگوهای مندرج در رسانه ها، آثار را برگزیدند و از فیلتر ابعاد آموزش همگانی و روشنگری و همچنین عدم تخریب احساس امنیت روانی براساس تیتر سازی اخیار غیر موثق گذراندند و خبر را از منظر دقت، سرعت و صحت مورد بررسی و مداقه قرار دادند.

معاون اجتماعی ناجا در خاتمه گفت: من نیز به نوبه خود از همه این مساعی و همراهی شما عزیزان در این سالیان سال تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز