خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

ایجاد مرکز هماهنگی مبارزه با موادمخدر بین ایران،‌ افغانستان و پاکستان

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۲۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به تشکیل مرکز هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بین سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان گفت: مقر این مرکز در ایران است و درصدد هستیم تا موضوع مربوط به موادمخدر را در این مرکز به صورت آنلاین رصد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی مویدی در جلسه مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر ایران و معاون وزیر کشور افغانستان گفت: ایران و کشور افغانستان مشترکات زیادی دارند و امنیت و سلامت دو کشور بهم گره خورده است و از آنجا که کشور افغانستان مبتلا به بحث مواد مخدر است، لازم است؛ ایران و افغانستان همراهی و همفکری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به بحث لزوم این همکاری در حوزه پلیس گفت: پلیس افغانستان همکاری خوبی در زمینه موادمخدر با ایران داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به تشکیل مرکز مبارزه با مواد مخدر بین سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان گفت: این مرکز در ایران تشکیل شده و درصدد هستیم تا موضوع مربوط به موادمخدر را در این مرکز به صورت آنلاین رصد کنیم.

مویدی با اشاره به لزوم انتقال تجربه به کشور افغانستان گفت: لازم است؛ در بحث مبارزه با مواد مخدر در حوزه‌های مختلف ارتباط بین ایران و افغانستان شکل بگیرد، البته توفقیات خوبی در این موضوع داشته ایم که امیدواریم ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز