خبرگزاری کار ایران

رییس جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۳۶۶

رییس جمعیت هلال احمر در حکمی مسعود حبیبی را به عنوان رییس جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از جمعیت هلال احمر، سید امیرمحسن ضیائی در حکم مسعود حبیبی آورده است:«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد دبیرکل محترم جمعیت به موجب این حکم به عنوان “رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر” منصوب می شوید.

رییس جمعیت هلال احمر در ادامه این حکم انتصاب آورده است، وظایف خداپسندانه، بشردوستانه و فعالیت های ملی و فرا ملی جمعیت هلال احمر از یک سو و توانمندی های سرشار موجود در میان جوانان ایران اسلامی از سوی دیگر اهمیت خدمت آن سازمان را دوچندان می کند.

ضیایی در حکم خود از حبیبی خواسته است که تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای جلب مشارکت موثر و فعال جوانان، تلاش و کوشش برای هویت بخشی و افزایش امید و نشاط در نسل جوان، مساعی لازم در خصوص ایجاد و توسعه فضاهای مناسب جهت انجام فعالیت اعضای سازمان و برنامه ریزی جهت آموزش جوانان به منظور تحقق اهداف سازمانی و آمادگی آنان جهت شرکت در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و خدمات عام المنفعه ، خصوصا خدمات کمک های اولیه و عملیات امدادی جمعیت هلال احمر بکار گیرد.

مسعود حبیبی پیش از این رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال بود.

پیش از این وحید قبادی دانا رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بود که رییس جمعیت هلال احمر طی حکمی وی را به عنوان «مشاور رییس جمعیت هلال احمر در حوزه جوانان» منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز