خبرگزاری کار ایران

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۴۵۵

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، فرارسیدن 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از بنیاد شهید، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان، آن اسوه های ایمان، عشق به ولایت، صلابت و بردباری را گرامی می داریم، این روز بزرگ برای هر ایرانی منشا غرور و افتخار به انسان های نیکو سرشت و معتقدی است که با وجود تمام شکنجه ها، مصائب و سختی های سال های اسارت در برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن ذره ای از اعتقاد آنها کاسته نشد و جهان و جهانیان را مبهوت استقامت، رشادت و مقاومت خویش کردند.

«ملت شریف ایران به داشتن انسان های وارسته ای چون شما به خود می بالد و خود را مدیون گذشت و ایثار وصف ناپذیرتان می داند، ما نیز به خدمت به شما راست قامتان عرصه جهاد و ایثار مفتخریم.»

در بیانیه شهیدی، از آزادگان به عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد شده که همواره بزرگی و بزرگ منشی آنها در خاطره ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

رییس بنیاد شهید در این پیام با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزز از جمله شهدای معظم آزاده، این روز را به تمام آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت گفته و از پروردگار آرزوی توفیق و سلامتی برای آنها را مسئلت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز