خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه به مدیریت منابع در بیمارستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۷۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به همزمانی برگزاری همایش سال گذشته مدیریت بیمارستانی با آغاز طرح تحول نظام سلامت گفت: از سال گذشته بیمارستان‌ها حرکت اجرایی خود در مدیریت منابع را شروع کردند.

به گزارش ایلنا، علی جعفریان صبح امروز در هفتمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی اظهار داشت: تجربیات بیمارستان ها در طول اجرای طرح تحول نظام سلامت می تواند بسیار موثر باشد و در رسیدن به اهداف این طرح کمک شایانی می کند.

رییس هفتمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی گفت: در همایش امسال امیدوارم به هزینه درآمد منطقی بیشتر توجه شود  از طرفی آوردن منابع مالی برای امر درمان مهم است اما نکته مهم تر این است که منابع مدیریت شود.

دکتر جعفریان خاطر نشان کرد: پول به تنهایی نمی تواند مشکلات را برطرف کند بنابراین لازم است تا ضمن مدیریت هزینه ها، ارتقای خدمات را نیز مد نظر داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر لزوم توجه به اخلاق حرفه ای تاکید کرد و گفت: خدمتی که ارائه می‌شود محصول انسان هایی است که در بیمارستان ها زحمت می کشند و در ارایه این خدمات باید علاوه بر توجه به حوزه های فنی، به اخلاق حرفه ای نیز توجه شود.

دکتر جعفریان یادآور شد: مجموعه نیروهای انسانی که در بیمارستان ها فعالیت می کنند باید منافع بیماران را در نظر داشته باشند و همواره بهترین خدمات به بیماران ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز