خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی:

نسبت به سلامت اجتماعی غفلت کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۵۲۴

رئیس سازمان بهزیستی بر گنجانده شدن سلامت اجتماعی در برنامه ششم تاکید کرد و گفت: امیدواریم به عنوان نهادی اجتماعی بتوانیم خدمات را مطابق بر آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در راستای توسعه همکاری‌های تخصصی در تمامی امور آموزشی، پژوهشی، فناوری، سیاست‌گذاری با هدف ارتقاء کیفیت زندگی گروه‌های هدف بهزیستی و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی تفاهمنامه همکاری با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امضاء کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور و هم‌اندیشی با نهادهای آموزشی و دانشگاه‌ها سبب ارائه خدمات یکپارچه به جامعه هدف می‌شود، افزود: ژنتیک، اختلالات تکاملی کودکان، عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، سلامت و رفاه اجتماعی، سالمندان، سلامت در حوادث و بلایا و سوء مصرف مواد از مصادیق همکاری این دو نهاد است.

بندپی در ادامه با اشاره به اینکه محیط زیست و آب موضوعات اولویت‌دار در برنامه ششم توسعه درنظر گرفته شده است، بر گنجاندن سلامت اجتماعی در این برنامه تاکید کرد و گفت: طرح تحول سلامت با گسترش بیمه سلامت خوب پیگیری شد اما متاسفانه در برنامه‌های مختلف نسبت به سلامت اجتماعی غفلت کردیم و نتوانستیم آنگونه که شایسته و بایسته است هماهنگی و تبادل نظر داشته باشیم که خوشبختانه سازمان بهزیستی کشور و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به این جمع‌بندی رسید که منتج به انعقاد تفاهمنامه شد.

وی در پایان با بیان اینکه نهادهای اجرایی، مدیریتی و صنعتی می‌توانند با سفارش تحقیقات خدمت‌رسانی را افزایش دهند، یادآور شد: به عنوان نهادی اجتماعی باید بتوانیم خدمات را مطابق بر آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز