خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اعزام 621 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۶۹۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اعزام 621 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور دانش آموزی تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کفاش در پنجمین همایش مرکزی قرارگاه استانی راهیان نور دانش آموزی که در سالن 5 دی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد : اردوی راهیان نور دانش آموزی از ابتدای استقرار دولت تدبیر وامید ، بالاترین سطح همکاری را با سپاه و بسیج داشته است .

وی افزود : تاکید وزیر آموزش و پرورش در برگزاری این اردوها ، همواره مشارکت جویی ، کیفیت بخشی ، حضور حداکثری دانش آموزان و مدیران به جبهه های نور بوده است که برای تحقق آن دستور العمل مشترک جامعی میان آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین تدوین شد .

کفاش ادامه داد: پس از آن کار اعزام دانش آموز در شورای مرکزی ستاد پیگیری و قرارگاه مرکزی دانش آموزی تشکیل شد و متناظر آن فعالیت در استان ها به قرارگاه های استانی سپرده شد که نتیجه آن اعزام بیش از 621 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور تا امروز بوده است .

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانش آموزی اضافه کرد : دقت و سرعت در انجام فعالیت ها ، ترابری خوب در اعزام ، حضور روحانیون جوان و خوش فکر ، همراهی مدیران و اعزام شورای معاونین آموزش و پرورش استان ها و عدم ایجاد هیچ نوع حادثه در طول برگزاری از توفیقات ارزشمند این اردو محسوب می شود.

کفاش ارزشیابی ار فعالیت قرارگاه های استانی را پیشنهاد سردار فضلی عنوان کرد وافزود : با بررسی فعالیت های قرارگاه های استانی ، از برگزیدگان آنها درحضور وزیر آموزش و پرورش و فرماندهی قرارگاه مرکزی راهیان نور تجلیل می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که در اردوی راهیان نور ، نگاه تربیتی موثر برای انتقال ارزش های مقدس به نسل جوان مد نظر است خاطر نشان کرد : اولین اعزام دانش آموز به اردوی راهیان نور دانش آموزی در سال تحصیلی 95-94 در 11 مهر ماه و ازاستان بوشهر آغاز می شود و امید است تاثیرات مثبت این اردو بیش از پیش رشد داشته باشد .
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز