خبرگزاری کار ایران

آیت الله وحید خراسانی در دیدار وزیر بهداشت:

دولت روحانی واقعا خدمتگزار مردم است/دلی شکسته‌تر از دل بیماران فقیر نیست

کد خبر : ۲۹۸۹۶۵

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با تاکید براینکه دولت آقای دکتر روحانی واقعا خدمتگزار مردم است، گفت: آقای روحانی نیت خوبی دارد و در انتخاب وزرا دقت به خرج داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله حسین وحید خراسانی عصر امروز در دیدار سید حسن قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: دولت‌های سابق و خدماتشان را دیده‌ام اما بدون تعارف می‌گویم و در غیاب شما نیز گفته‌ام که وزیر بهداشتی همانند شما تاکنون نبوده است. 

وی با بیان اینکه رسیدگی به بیمار از با فضیلت‌ترین اعمال است، گفت: طبق منابع دینی خداوند در دل‌های شکسته حضور دارد و دلی شکسته‌تر از دل بیماران و البته بیماران فقیر وجود ندارد. 

این مرجع تقلید با بیان اینکه هر شخصی از آثارش قضاوت می‌شود، گفت: عملکردتان باعث قضاوت خوب مردم در خصوص شما شده است و امیدواریم همچنان تا فرصت دارید به مردم خدمت کنید. 

وی گفت: سلام مرا به دکتر روحانی برسانید و بگویید تا فرصت است همچنان خدمت کنید چرا که دولت‌هایی بوده‌اند که نتوانسته‌اند خدمات خوبی به مردم ارائه کنند و شاید اکنون حسرت بخورند. 

آیت الله وحید خراسانی با بیان اینکه دولت آقای روحانی و اقعا خدمتگزار مردم است، گفت: آقای دکتر روحانی نیت خوبی دارد و در انتخاب وزرا دقت کافی را به کار گرفته است. 

این مرجع تقلید در پایان خطاب به وزیر بهداشت گفت: کار شما در خصوص خدمت رسانی به مردم و بویژه طرح تحول سلامت قابل قطع شدن نیست و هر دولتی روی کار بیاید باید اقدامات و خدمات شما را ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز