خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

افزایش 30 درصدی ترافیک در سطح شهر با آغاز سال تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۶۵۹

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزایش 30 درصدی ترافیک در سطح شهر با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسن عابدی در جلسه طرح استقبال از مهر 94 در آستانه بازگشایی مدارس گفت: با شروع مهر شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک و تردد در سطح شهر هستیم و امسال از 100 درصد نیروهای راهور تهران بزرگ برای ساماندهی ترافیک مهرماه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: شناسایی مدارسی که در روند ترافیک تاثیرگذار هستند، انجام شده و انشاله امسال شاهد وضعیت بهتری در بحث ترافیک اول مهر خواهیم بود.

عابدی خاطرنشان کرد: برای بحث آموزش درون سازمانی آمادگی کامل داریم، بطوریکه که در هر ساعت و هر روزی رانندگان سرویس مدارس و تاکسیرانی را آموزش می‌دهیم تا شاهد بروز تصادف در مسیر مدارس نباشیم.

وی به استقرار وسایل امدادی در مراکز نزدیک مدارس اشاره کرد و گفت: مسئله دیگر که قابل توجه راهور تهران قرار گرفته، بحث توقف عملیات‌های عمرانی در سطح شهر تهران است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم با نیروها و معاونتهای ترافیکی مناطق انجام شده که در مهرماه عملیات‌های عمرانی انجام نشود و تا یکم مهرماه این عملیات‌ها پایان یابد.

وی افزود: برای بهبود شرایط ترافیکی اطلاع‌رسانی راهور بزرگ از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها به صورت مرتب انجام خواهد شد.

سرهنگ عابدی با تاکید بر عزم پلیس برای برخورد با متخلفان گفت: با اتومبیل‌هایی که بدون دلیل توقف کرده یا به صورت دوبله پارک کرده باشند به صورت جدی برخورد خواهد شد، چرا که تاثیر بسیار زیادی بر روند ترافیکی دارند.

وی تاکید کرد: در بحث سرویس مدارس نیز انتظار داریم که مدارس هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا اقدامی خارج از قانون را شاهد نباشیم و دستورالعملهای تعیین شده برای این موضوع کاملا رعایت شود.

وی استفاده از وسایل نقلیه غیراستاندارد به عنوان سرویس مدارس را ممنوع دانست و گفت: سال گذشته شاهد استفاده از مینی‌بوس‌های غیرمجاز به عنوان سرویس مدارس بودیم که من دو مورد را توقیف کردم. باید از سرویسهای مجاز استفاده شود تا شاهد بروز حوادث ناگواری در زمینه سرویس مدارس نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز