خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

باید به یکدیگر بیشتر اعتماد کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۶۸۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید به یکدیگر بیشتر اعتماد کنیم که وجود این اعتماد به بحث خیر جمعی باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در آیین‌ تجلیل از پزشکان حامی سازمان بهزیستی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت یازدهم دولت اعتدال و معتقد به گفت‌وگوی اجتماعی است. همچنین دولتی با گرایش به محرومان و صدای گروه‌های خاموش و مصمم به حل مسائل کشور است و هیچ رئیس‌جمهوری آنقدر درگیر مسائل بهزیستی نبوده است.

وی با بیان اینکه خیر جمعی نیاز جامعه ایران است و دلم می‌خواهد؛ این موضوع تبدیل به گفتمان عمومی جامعه شود، اظهار کرد: باید به یکدیگر بیشتر اعتماد کنیم که وجود این اعتماد به بحث خیر جمعی باز می‌گردد.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه خیر جمعی تنها پول نیست، ادامه داد: خیر جمعی  به معنای تقسیم مهربانی،‌ تجربه و دانش است. خیر جمعی یعنی همگی در خدمت گروه‌هایی باشیم که نمی‌توانند از فرصت‌های اجتماعی برابر استفاده کنند.

ربیعی خاطرنشان کرد: باید فضای بهزیستی را به گونه‌ای باز کنیم که گونه‌های خیر جمعی در آن محقق شود.

وی افزود: برای ‌آرامش دادن به جامعه و اجرای خیر جمعی به یک جنبش نیاز داریم و شعار هر ایرانی به مثابه یک مددکار باید سرلوحه قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ما در شورای راهبردی سازمان بهزیستی که از افراد نخبه و دانشمندان این حوزه تشکیل شده‌اند، تصمیم‌ گرفته‌ایم که نشان مسئولیت اجتماعی را به افراد دارای پذیرش مسئولیت اجتماعی اهدا کنیم.

وی ادامه داد: پزشک ستیزی که امروزه به راه افتاده امری نامیمون است که دلایل خود را دارد، اما عموم پزشکان ما قابلیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بزرگ را دارند و چنین نقشی را نیز ایفا می‌کنند.

 ربیعی همچنین با اظهار نارضایتی از وضعیت بد کارمندان بهزیستی گفت: پزشکان فعال در حوزه بهزیستی، کار زیادی انجام می‌دهند، اما متاسفانه کمترین سطح دریافتی را در سازمان بهزیستی شاهد هستیم. تلاش می‌کنم؛ بتوانیم به پرسنل سازمان بهزیستی آرامش روانی دهیم.

وی در پایان یادآور شد: طی سنجش سال 91 اعتماد مردم به سازمان بهزیستی رو به بالا بوده و به عنوان نهادی شناخته شده که غیرصدقه‌ای و با کرامت فعالیت می‌کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز