خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

نیازمندان نیاز به فریادرس دارند

کد خبر : ۲۹۹۷۸۴

پزشکیان با تاکید بر اینکه نیازمندان نیاز به فریادرس دارند، گفت: سازمان بهزیستی و گروه هدف آن بسیار ارزشمند و قابل توجه هستند اما مشکل ‌آنجاست که ما اداری عمل می‌کنیم.

مسعود پزشکیان در آیین‌ تجلیل از پزشکان حامی سازمان بهزیستی با بیان اینکه به نظر من دغدغه ما باید شاخص‌های سلامتی باشد افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده در جهان فرزندان بی‌سرپرست، افراد ساکن در مناطق دور افتاده، فقرا و افراد بی‌سواد بیشتر در معرض خطر هستند و باید این افراد را در اولویت قرار داد بنابراین جامعه هدف بهزیستی که افراد در معرض خطر هستند بیش از همه نیاز به کمک، برنامه‌ریزی و دستگیری دارند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه نیازمندان نیاز به فریادرس دارند گفت: سازمان بهزیستی و گروه هدف آن بسیار ارزشمند و قابل توجه هستند اما مشکل ‌آنجاست که ما اداری عمل می‌کنیم.

در ادامه علیرضا زالی با بیان اینکه بهزیستی نهاد مولود انقلاب و نماد تجلی عدالت در جامعه ایرانی است گفت: روز پزشک فرصت خوبی است که گوشه‌ای از مشکلات جامعه پزشکی به گوش مسئولان کشور برسد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد تقابل میان گروه‌های اجتماعی مختلف زیان‌آور است، ادامه داد: برای فرار از این آفت اجتماعی باید کارهای اثباتی و ایجادی انجام شود.

زالی با بیان اینکه بهزیستی تجلی مشارکت جامعه پزشکی است عنوان کرد: طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان بهزیستی و سازمان نظام پزشکی قرار است تعداد بیشتری از پزشکان به سازمان بهزیستی بپیوندند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز