خبرگزاری کار ایران

حافظی:

شهرداری مشکلات نیروهای خانه سلامت را برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۰۷۰

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از یکسال و نیم است که نیروهای خانه سلامت شهرداری فریاد می‌زنند و کسی به آنها گوش نمی دهند، در حالی که رسیدگی به وضعیت آنها از بدیهیات اولیه مدیریت یک سازمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت اله حافظی درصدو هفتادو هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ده سال است که تعدادی از افراد در خانه سلامت و خانه اسباب‌بازی و ... به کار گرفته شده‌اند، گفت: نباید رفتار مدیریتی ما به گونه‌ای باشد که نیروها احساس عدم امنیت بکنند.

وی افزود: یکسال و نیم است که این افراد داد می زنند که مشکل دارند و ما چشم مان را روی این مسئله بسته‌ایم و امسال که 400 تا پیامک می‌فرستند، می‌گوییم؛ این گونه رفتارها سازماندهی شده است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از یکسال و نیم است که نیروهای خانه سلامت شهرداری فریاد می‌زنند و کسی به آنها گوش نمی‌دهند، از همین رو برای برای رفع مشکلشان به خانه کارگر مراجعه کرده‌اند، این در حالی است که   رسیدگی به وضعیت آنها از بدیهیات اولیه مدیریت شهرداری است.

وی تاکید کرد: مدیر یک سازمان باید نیاز نیروهایش را تامین کند اگر نیرو نمی‌خواستید چرا گرفتید و اگر نیرو گرفته‌اید، بهتر است تا انتها با آنها همکاری کنید و نگذارید که متضرر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز