خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد:

دستاورد قانون جدید آیین دادرسی کیفری، برای حفظ حقوق شهروندی

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۲۵۵

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:قانون جدید آیین دادرسی کیفری، دستاورد و راهکار‌های خوبی برای حفظ حقوق شهروندی پیش بینی کرده است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات، یکصدو سومین جلسه هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان تهران با حضور کلیه اعضاء و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل تشکیل گردید.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست ضمن تبریک مجدد سالروز ولادت با سعادت حضرت رضا (ع)، و به امید آنکه در تمامی حوادث و گردنه‌ها مشمول الطاف آن حضرت باشیم، و همچنین با گرامیداشت هفته دولت و آرزوی توفیق خدمت هر چه بیشتر برای دست اندرکاران نظام اظهار داشت: هیات نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی که به موجب قانون تشکیل شده و اعضاء آن از قضات عالی رتبه هستند.

غلامحسین اسماعیلی افزود: این هیات جایگاه والایی داشته و ظرفیت‌های بسیار مناسبی در راستای نیل به اهداف قانونی خود دارد و می‌طلبد که کلیه قضات و مراجع قضایی و انتظامی، حرمت این هیات را رعایت کرده و در چارچوب مقررات، پاسخگوی آن باشند.

وی در ادامه افزود: لازم است جایگاه خطیر هیات برای نهاد‌ها و مراجع ذیربط و حتی همکاران قضایی به خوبی تبیین و اعتماد سازی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

اسماعیلی در پایان سخنان خود تاکید کرد: بحمداله قانون جدید آیین دادرسی کیفری، دستاورد و راهکار‌های خوبی برای حفظ حقوق شهروندی پیش بینی کرده است که با اجرای دقیق آن می‌توان به تحقق اهداف قانونی هیات امیدوار‌تر شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست تعدادی از گزارش‌های تنظیمی توسط دبیر هیات مطرح و بررسی لازم صورت گرفت و در ‌‌نهایت حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز