خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری وظیفه‌ ایجاد گرمخانه برای کاتون‌خواب‌‌ها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۶۷۱

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران علی‌رغم اینکه وظیفه‌ای نداشته، مددسراهایی را برای کارتن‌خواب‌ها ایجاد کرده‌است تا آنها در شب مامنی داشته باشند.

حجت‌الاسلام میثم امرودی درباره اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 و در واکنش به انتقادات صورت گرفته نسبت به آن به ایلنا گفت: انضباط شهری مجموعه فرآیندی است که در آن بحث از زباله، حمل و نقل، دست‌فروشان مطرح است و همچنین  برخی از آسیب‌هایی که در حیطه وظایف شهر‌داری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با اشرار، برخورد با اعتیاد و جرم در حیطه اختیارات شهرداری تهران نیست.

امرودی تاکید کرد: طرح انضباط شهری مطمئنا در حمل و نقل و مسیر‌های تردد و تفکیک و تقلیل زباله اثر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه یک سال است که طرح کارشناسی شده و به صورت جدی ورود اجرایی به آن داشته‌ایم، افزود: دوسال کارشناسان در منطقه 12 مستقر بوده‌اند و کتابچه تغییر راهبری را تدوین کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تصریح کرد: انضباط اجتماعی به شهرداری مربوط نمی‌شود. تصور بر این است که شهرداری می‌خواهد با اعتیاد برخورد کند، اما اینگونه‌ نیست ولی بحث کارتون خواب‌ها وجود دارد.

وی گفت: شهرداری تهران علی‌رغم اینکه وظیفه‌ای نداشته، مددسراهایی را برای کارتن خواب‌ها ایجاد کرده است تا آنها در  شب مامنی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز