خبرگزاری کار ایران

آخرین گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ۷ استان کشور

اعزام ۲۶ تیم عملیاتی و ارائه خدمات امدادی به ۷۰ تن

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۹۹۹

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، گفت: خدمات امدادی لازم به سیل‌زدگان در استان‌های مازندران، اردبیل، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی، گیلان و گلستان ارائه شده است.

حسین درویشی در گفت و گو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: بر این اساس خدمات امدادی لازم به ۷۰ تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی ارائه شده است.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام به‌کارگیری ۲۶ تیم شامل ۱۰۶ امدادگر و نجات‌گر برای خدمت‌رسانی به متاثران از سیل و آب‌گرفتگی، گفت: به‌علاوه ۹ دستگاه آمبولانس، ۱۵ خودروی کمک دار و ۱۲ پمپ و لجن کش برای تخلیه آب از منازل مسکونی استان های سیل زده به کار گرفته شده است.

ارائه خدمات امدادی در ۶ شهرستان سیل زده استان مازندران

درویشی همچنین با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در ۶ شهرستان استان مازندران، گفت: ۹ تیم عملیاتی شامل ۴۴ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به مردم در شهرستان های سیل زده آمل، ساری، سوادکوه، قائم شهر، نور و فریدون کنار ارائه کردند.

وی افزود: به این منظور یک دستگاه آمبولانس، هفت خودرو کمک دار و ۵ پمپ و لجن کش نیز به کار گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز